Codzienna poranna gimnastyka

Codzienna poranna gimnastyka

Codzienna poranna gimnastyka to coś, co odeszło już niejako do lamusa. Nikt o tym nie pamięta, a okazuje się, że jest to niezwykle ważne dla całego naszego dnia, dla naszego ogólnego rozruchu oraz samopoczucia. Jak może wyglądać taka codzienna gimnastyka poranna? Wcale nie musimy wykonywać jakiś intensywnych i skomplikowanych ćwiczeń. Wystarczy wykonać kilka przysiadów, parę rozciągnięć i właściwie można powiedzieć, że jesteśmy rozciągnięci. Po takiej porcji ćwiczeń nasz organizm jest znacznie lepiej dotleniony – my czujemy się lepiej, mamy więcej energii i mamy więcej optymizmu. To bardzo ważne. Ile czasu należy poświęcić na poranną gimnastykę? To może być kilka minut – pięć do dziesięciu. Więcej naprawdę ni trzeba. Są też oczywiście amatorzy innych aktywności fizycznych o poranku – na przykład porannego joggingu. To wymaga znacznie więcej energii przede wszystkim determinacji. Można jednak sprawić, aby wygospodarować na to czas. Wszystko zależy od nas samych od determinacji i od podejścia do kwestii własnego zdrowia oraz samo czucia.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *